piątek, 9 kwietnia 2010

Start - Co? Kto? Jak? Kiedy? Dlaczego?

  • Co?
    • Analiza fundamentalna opisywana przez początkującego dla początkujących - czyli moja nauka inwestowania na giełdzie. Tylko polskiej giełdzie.Również informacje na temat źródeł wiedzy - innych stron czy literatury - oraz wykorzystywanych narzędzi.
    • Podstawowe pojęcia wraz z przykładami zastosowań - czyli próba połączenia teorii z praktyką na realnych przykładach.
    • Tworzenie, rozwijanie i zastosowanie strategii inwestowania opartej o fundamenty - czyli moje metody oceniania, kupowania i sprzedawania akcji.
  • Kto?
    • Początkujący inwestor - osoba z wyższym wykształceniem (nie ekonomicznym, technicznym), po pierwszych udanych i nieudanych, kompletnie chaotycznych transakcjach giełdowych.
    • Wszyscy komentujący - serdecznie zapraszam do odwiedzania, komentowania, krytykowania (to przede wszystkim) i wymiany informacji.
  • Jak?
    • W formie bloga - bo tak najszybciej, najwygodniej i najprościej. Skąd nazwa bloga - miała się kojarzyć z tematyką i być w miarę krótka a niestety nazwy "fundament", "fundamenty" czy "analfun" ;-) były już zajęte.
  • Kiedy?
    • Co jakiś czas - blog ma być zapisem tego czego się właśnie nauczyłem, jak to rozumiem i jak mam zamiar zastosować.
  • Dlaczego?
    • Oczywiście aby zostać bogatym. A dokładniej osiągnąć trzeci poziom bezpieczeństwa finansowego (więcej o tym tutaj).
    • Po to, by mieć zapis swoich poczynań a dodatkowo być może pomóc innym. Mój portfel spółek i wszystkie przeprowadzone transakcje będą zapisywane właśnie tutaj.
    • Brak podobnej strony w polskim internecie (przynajmniej ja nie znalazłem).
Zapraszam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz